Sunday, November 21, 2010

წერო - სახელები რომლებსაც ხშირად შეხვდებით ამ ბლოგზე

wero -  მე ვარ , თავად დამახასიათონ :მმ სმაილი :  
Lolla -  ჩემი იასამნისფერია , მეგრელია კიდევ ჰომმ !  რიგი უდგას თავისი ყურადღებიანობის თუ უყურადღებობის გამო ჯერ ვერ5 დავადგინეთ ! არც სჩქარობს :ჩახირხილება:
BeCi [mako] -  პატარაა ! [ზომით] ჰოდა გვიყვარს , კაცი არ ყავს ! [მგონი :ხ ] გემოვნება აქვს უნიკალური , ყველა ტყიდან ჩამოსული ამას მოწონს ! 
LanaChka - ჰომმ , უკანასკნელი სწერვა [ხანდახან] ! უკაცოა ! და დარჩება კიდეც !  ვიიცი მეე და დამიჯერეთ , ვოტტ .  :მმ  სმაილი : 


NiniKolla - ეს არ ვიცი მართლა , მოზაიკაში ცეკვავს და შესაბამისად მაიკლ ჯექსონის ფანია მოკრძალებულად რომ ვთქვათ ,  კაცებზე არაფერს გვეუბნება , შესაბამისად არ ვიცი ჰყავს თუ არა , არა არ ყავს ! ეყოლება თუ არა ეგეც არ ვიცი . მოკლედ ამოუცნობი ობიექტია ჩემთვის  . ჰმმ 
Sladkii [igive sweety da nanu ! - ჩესტნა გავარიაწ   ცოტა Chweli ადამიანია , და ამ ბოლ ოდროს ნერვებს მიშლის ისევ მეოთხე კლასელი ნანა გახდა მგონი . ვოტტ ! 
moChita -  სუჩკაა ! კაკ  მი ვსე  :თვითკმაყოფილი სმაილი :  კაცი ჰყავს , ყავდა და :დ
Buu - ჩეემი ბუუა ! :სუნ:
Ballu - საქონელია , რეალ მადრიდის ფანია და ჰომმ ! 
Mdzello - დუნდზუკია ! 
Lacoste - ლაკოსტე , ჩუმად ვარ 
GvanCha - ლაკოსტეს შეყვარებული 
ნაია - ფოტოაპარატზე უზომოდ შეყვარებული ადამიანი , და ჩემი ქუფქეიქის ძიძა ! :დ [შეთხვევითი ძჲძა ! ] 
პატარა- ეშ პატალაა და მე და სვითს გვიყვარს <3
Ninu - სვითის და , პარაზიტი და მომღერალი [ნან] :ჩახირხილება: იუ ბილონგ ვიდზ მიიი ,, ვაიჰ :მუსიქ:
Wero's Dee - ჰომმ დდ
Sweetys Dee - თუუ ჰომმ დდ 
BidzaChemi -  ხშჲრად ვახსენებ ამის სახელს , რომელიმე ჩვენთაგანის დაბადებისდღეზე :უჰჰ:
Lamara Da ________-  ესენი აქ გარკვეული მიზეზის გამო მოხვდნენ .. მენდეთ დდ ! წეროს და სჳითის ბებიეები დ ! 
BaBlli - რიავიც ამასაც ვახსენებთ ჰოლმე ალბათ დდ ! კრიტიკოსია :დ და ამის გვერძე თუ ჩაიარეთ გაწითლება არ აგცდებათ 
Chveni Klasellebi ! 
Xatia 1 - ვაი
Xatia 2 - ვაი ვაი ! 
Xavtasi -  რკინებიან - ჩექმებიანი ხავთასი , პატარაა
Chota - ცომი
MamaiaShvilli - მამაიაშვილი მე ვარ :დ კლასში მამაიაშვილი ვარ და კედელზე საპატიო ადგილიც უკავია ერთ ფურცელს ჩემი სახელით და გვარით ! და სხვათა შორის არც ისე უსაფუძვლოდ :დდ
Chxaidze - ეს კიდე ჩხაიძეა და იმ ფურცელზე ჩემს მაღლა თუ დაბლა აქვს ადგილი . ტოჩნა ნე ზნაიუ . 












posted by wero  

No comments:

Post a Comment