Sunday, November 21, 2010

Sweet - micHel buble !

- ვაიიჰ ,, მუსიკა , ნოოტებიი ,, [მმმმ]  ..პატარა ნაწყვეტი ჩემი ჩანახატიდან :
smenashi charchenili shriali,, bgerebis simpatiuroba ..mati nazi modzraoba ..
არ შემიძლია მუსიკის გარეშე ! უაზრო ისტერიკები ,, პარანოიები ,, ბევრი ექიმი ,, მათი უაზრო რჩევები ,, ვერც ერთმა განმკურნა ,, მხოლოდ ნოტები , მათი,, საოცარი გაგება და შველა ,,
ბევრი რომ აგარ ''ვიბრძენო'' :დ მოკლედ,, შარშან ზაფხულს აღმოვაჩინე ,, ნუ მანამდეც ვიცოდი მაგრამ ,, უფრო შემიყვარდა ''ჩემი ხმა'' [დღესდღეობით ასე ვეძახი ] :დ MicHael BuBle !
<3 <3 !!<3 <3 !!<3 <3 !აი არ მესმის ,, არ აქვს საზღვრები ,, უსაზღვროა ეს ადამიანი !! სიტყვა ''ფანი'' არ მომწონს :ხ
 უბარლოდ მიიყვარს 'ჩემი ხმა '' !! ,,

იმ  დღეს ჩვენს ლოლასთან ვუსმენდიი ''LosT''-s დაა წერომ გაიგონა და ვაიჰ ,,
ძალიან მოეწონა და იმაშაჩ იშე დაებურძგლა ხელები როგორჩ მე ,,
სახელი აინტერესებდა მაგრამ არ ვუთხარი ,, მერე შაბათ-კვირას ჩემს დას ''ეჩალიჩა'' სახელი მითხარიო მაგრამ ,, რაგაცნაირად ჩემს დაში დობამ გაიღვიდძა და მხარი დამიჭირა ,, სიმართლე გითხრათ გამიკვირდა ,, :დ
მაგრამ მე ჰო  sweetY ვალ?! და ბოლოტი არა ,, და წეროს ვუთხარიი ..
''სლადკაე''-ს ზავის თანახმად: ამიერიდან წერო მოუსმენდა LosT-s მაგრამ ის მარტო ჩემი იქნებოდა ! : დ

PosTeD By SweeTy !

1 comment:

  1. - She Degenerato Adamiano : X Marto Pirveli Da Bollo Aso miTxari Da me Kide ori Sityva meGona : D Homm .. IsaaC aGar MomwoNs momBezrda : X : D

    ReplyDelete